Toyotan My Finance -palvelussa hoidat asioita, mihin vuorokauden aikaan tahansa. Joka kolmas Toyota Rahoituksen asiakkaista on jo aktiivinen palvelun käyttäjä.

Mikä Toyotan My Finance-palvelu on?

My Finance on Toyota Rahoituksen asiakkaiden oma sähköinen palvelukanava. Palvelussa asiakkaat voivat seurata oman rahoitussopimuksensa tilannetta ja tehdä siihen liittyviä toimenpiteitä helposti ja edullisesti. My Financen käyttäjä ei ole sidottu asiakaspalvelun aukioloaikoihin, vaan sopimusasoita voi hoitaa juuri silloin, kun se parhaiten sopii.

Kuinka My Finance -palvelun saa käyttöön?

Palveluun rekisteröidytään täällä. Tunnistautumiseen tarvitaan verkkopankkitunnukset. Tämän jälkeen pääsee kirjautumaan palveluun. Käyttäjätunnus on autokaupan rahoitussopimuksen yhteydessä asiakkaan antama sähköpostiosoite, ja salasana toimitetaan rekisteröitymisen yhteydessä erillisenä viestinä. My Financea voi käyttää myös mobiilisti.

Miksi My Finance -palvelu kannattaa ottaa käyttöön?

Palvelussa asiakas näkee kaikki sopimuksensa ja niiden maksutiedot heti sopimuksen käynnistyttyä. Tiedossa on aina sopimuksen tämänhetkinen tila ja jäljellä oleva rahoituksen määrä.

Mitä muuta My Finance asiakkaalle tarjoaa?

EU:n sisäinen maastavientivalta­kirja ulkomaan matkaa varten on ladattavissa veloituksetta. Maksupäivän siirto kuukauden sisällä onnistuu helposti ja ilman kuluja. Voit myös tarkistaa loppuvelkasi määrän helposti yhdellä napin painalluksella.

Mitä Toyota Rahoitus tekee?

Toyota Rahoitus on Toyotan oma rahoitusyhtiö, joka palvelee sekä uusien että käytettyjen autojen ostajia Toyotan jälleenmyyjäliikkeessä. Olemme mahdollistaneet auton hankinnan jo yli 300 000 asiakkaallemme. Lue lisää rahoitussivuiltamme