My Finance -palvelu on Toyota Rahoituksen asiakkaiden verkkokanava omien sopimusasioiden hoitoon. Nyt palveluun on tullut uusia monipuolisia toimintoja.

My Finance -palvelu on Toyota Rahoituksen asiakkaiden verkkokanava omien sopimusasioiden hoitoon. Palvelun kautta voi muun muassa itsenäisesti muuttaa kuukausimaksun eräpäivää, tarkistaa sopimuksen saldon tai ladata ulkomaan matkaa varten autolle maastavientiluvan. Nyt verkkopalveluun on tullut uusia toimintoja, mahdollistaen Toyotan asiakkaille entistä monipuolisemman sopimusasioiden hoitamisen omatoimisesti ja kelloon katsomatta.

Maksusuunnitelman päivittäminen

My Finance -palvelu mahdollistaa erilaisten muutosten laskemisen auton osamaksusopimukseen, ja monissa tapauksissa asiakas voi itse asettaa haluamansa muutoksen voimaan heti. Eri elämäntilanteista johtuen autorahoitusta voi olla tarpeen päivittää. Esimerkiksi kuukausierän suuruutta halutaan välillä muuttaa tai tehdä suurempia kertalainalyhennyksiä. My Finance auttaa näiden muutoksien suunnittelussa, ja samalla voi itse, kaikessa rauhassa laskea erilaisia vaihtoehtoja.

Sopimuksen maksutiedot käden ulottuvilla aina tarvittaessa

Sopimusten maksutietojen ja -tilanteen tarkistaminen käy kaikista kätevimmin My Financesta. Palvelussa voi tarkastella koko sopimusajan maksueräluetteloa, ajankohtaista maksutilannetta, jäljellä olevan saldon määrää tai tarkistaa yksittäisen erän maksutiedot aina tarvittaessa vain muutamalla klikkauksella. Lähestyvän maksuerän tiedot siirtyvät My Financesta niin halutessaan suoraan verkkopankkiin virtuaaliviivakoodin avulla.

Kätevä tapa olla asiakaspalveluun yhteydessä

My Finance -palveluun kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla, ja kun asiakas ottaa Toyota Rahoituksen asiakaspalveluun yhteyttä palvelun kautta, saapuu yhteydenotto käsiteltäväksi valmiiksi asiakas- tai sopimustietoihin liitettyinä. Näin asioiminen on turvallista, eikä asiakkaan tarvitse muilla tavoilla vahvistaa omaa henkilöllisyyttään tai täsmentää, mitä sopimusta asia koskee. Palvelun kautta voi tarvittaessa myös lähettää sekä vastaanottaa dokumentteja asianhoitoa varten turvallisesti, ja sopimuksiin liittyvät viestit säilyvät yhdessä paikassa tallessa.

My Finance -palveluun pääsee osoitteesta myfinance.toyota.fi

Autorahoitukseen liittyen saat lisätietoja My Financesta tai asiakaspalvelustamme.